Najczęściej czytane artykuły
Skargi i wnioski
Sposób przyjmowania i załatwiania skarg i wniosków w Wojewódzkim Pogotowiu Ratunkowym w Katowicach
Skargi i wnioski przyjmują:
- Dyrektor Wojewódzkiego Pogotowia Ratunkowego w Katowicach,
- Zastępcy Dyrektora Wojewódzkiego Pogotowia Ratunkowego w Katowicach.
Dyrektor Wojewódzkiego Pogotowia Ratunkowego w Katowicach przyjmuje w sprawach skarg i wniosków w poniedziałki w godzinach od 9.30 do 10.30, po uprzednim potwierdzeniu terminu spotkania.
Zastępca Dyrektora przyjmują w sprawach skarg i wniosków w piątki w godzinach od 10.00 do 11.00.
Skargi i wnioski można składać:
- pisemnie na adres: ul. Powstańców 52, 40–024 Katowice,
- faksem + 48 (32) 609 31 54,
- pocztą elektroniczną na adres: wpr@wpr.pl
Skargi i wnioski (nadesłane pocztą, jak i drogą elektroniczną) powinny zawierać imię, nazwisko (nazwę), adres zamieszkania (w tym kod pocztowy) wnoszącego skargę lub wniosek. Skargi i wnioski niespełniające powyższego pozostawia się bez rozpatrzenia.
Szczegółowe informacje na temat przyjęć w sprawach skarg i wniosków można uzyskać w sekretariacie Wojewódzkiego Pogotowia Ratunkowego w Katowicach pod numerem telefonu: + 48 (32) 609 31 40.